دندانپزشکی زیبایی در فاطمی

کلینیک دندانپزشکی تخصصی دکتر صالح در محدوده فاطمی




دندانپزشکی زیبایی فاطمی

دندانپزشکی زیبایی فاطمی ، دندان‌پزشکی زیبایی از تخصص‌هایی است که متقاضیان بسیار زیادی دارد. افراد زیادی به دنبال یافتن دندانپزشک مناسب در محدوده مورد نظر خود هستند، تا با صرف زمانی کم و در نزدیکی محل زندگی خود، به بهترین و ممتازترین خدمات دندانپزشکی دسترسی داشته باشند. امروزه با گسترش اینترنت به راحتی می توان دندانپزشکان ممتاز و کاربلد را در هر نقطه ای شناسایی کرد، و درمان و زیبایی دندان های خود را به آن ها سپرد. کلینیک دندانپزشکی دکتر صالح در خیابان فاطمی تهران قرار گرفته است و آماده‌ی ارائه انواع خدمات تخصصی و عمومی به بیماران عزیز است.در این کلینیک، با رعایت کامل نکات بهداشتی و بهره گیری از باکیفیت ترین و مرغوب ترین مواد مصرفی، بهترین خدمات درمانی در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

محیط دندانپزشکی

فضای دندانپزشکی دارای تهویه مناسب است و برای جلوگیری از آلودگی در محیط دندانپزشکی، تمامی سطوح، ابزارها و لوازم به بهترین شکل ضد عفونی و استریل می شوند.برای این کار از پیشرفته‌ ترین دستگاه های استرلیزاسیون مرکزی (CSR) استفاده می شود.

دندانپزشکی زیبایی در فاطمی

خدمات زیبایی

دندانپزشکی زیبایی با بررسی و انتخاب یک طرح درمانی برای بیمار آغاز می شود، سپس با استفاده از بهترین تجهیزات و امکانات، عیوب دندان برطرف می شود تا خطرات احتمالی به حداقل برسد و تناسب کامل میان فک و دهان و دندان ایجاد شود.


ایمپلنت دندانپزشکی فاطمی

کاشت دندان (ایمپلنت فاطمی)

ایمپلنت به پیج‌های ساخته شده از تیتانیوم گفته می‌شود که برای جایگزین کردن دندان در استخوان فک کاشته می‌شود. یکی از خدمات دندانپزشکی فاطمی ایمپلنت دندان با گارانتی مادام العمر می باشد. اگر نیاز به ایمپلنت یا کاشت دندان دارید به متخصصین این کلینیک مراجعه نمایید.

درمان ریشه دندان در دندانپزشکی فاطمی

اندو (درمان ریشه)

ریشه درمانی زمانی نیاز است که پالپ نرم دندان عفونت کرده و دندان درد می گیرد. در این صورت، برای این که دندان در دهان حفظ شود و درد نیز مرتفع گردد، دندانپزشک روش اندو یا عصب کشی را به کار می برد. معمولا برای درمان ریشه به دو تا سه جلسه ملاقات با پزشک نیاز خواهد بود.

پروتز دندان در محدوده فاطمی

پروتزهای ثابت و متحرک

پروتز ماده‌ای مصنوعی است که برای جایگزین‌ کردنِ افتادگی دندانها استفاده می‌شود. پروتزها ممکن است ثابت باشند، مثل روکش و تاج و بریج دندان، یا متحرک باشند، مثل دندانهای مصنوعی. معمولا در دندانپزشکی زیبایی برای اصلاح طرح لبخند و رفع نواقص دندان از انواع پروتزها استفاده می شود.

اصلاح طرح لبخند در محدوده فاطمی تهران

اصلاح طرح لبخند

همه‌ی افراد لایق یک لبخند زیبا و دلنشین هستند.برای رسیدن به لبخند مطلوب، دندانپزشکی فاطمی اصلاحاتی در فرم لثه و فاصله و اندازه‌ی دندانها انجام می دهد تا تناسب لازم در طرح لبخند حاصل شود. برای گرفتن مشاوره جهت اصلاح طرح لبخند می توانید همین الان با کلینیک دکتر صالح تماس بگیرید.


دندانپزشکی کودکان فاطمی

دندانپزشکی کودکان

علاوه بر بهداشت، چون در کلینیک دندانپزشکی کودکان اطفال انجام می‌گیرد، رنگ‌آمیزی و فضای مطب و رفتار کادر درمانی به گونه ای است که کودک دچار استرس نشود و از حضور در مطب احساس آرامش کند. این احتمالا اولین تجربه کودک در مطب دندانپزشکی است، پس حتما بهتر است به یک دندانپزشک خوشنام مراجعه کنید.


ترمیم دندان در دندانپزشکی فاطمی

ترمیم دندان

به احیا و کنترل پوسیدگی‌ها و مشکلات دندان، ترمیم دندان گفته می شود. در ترمیم دندان بافت پوسیده را جدا کرده و با کامپوزیت و آمالگام جایگزین می‌کنند. دندانپزشکی زیبایی ما از بهترین و ماندگارترین مواد پر کننده دندان استفاده می کند. برای رزرو وقت جهت ترمیم دندان با ما تماس بگیرید.


جراحی فک و صورت دندانپزشکی زیبایی فاطمی

جراحی فک و صورت

برای برطرف کردن ناهنجاری های اسکلت فک که مادرزادی یا ناشی از بیماری و تصادف است، فک بیمار تحت جراحی قرار می گیرد. با انجام جراحی، جلوآمدگی و عقب‌رفتگی فک اصلاح می شود و عملکرد مفاصل فک بهبود می یابد. اگر دچار ناهنجاری هایی در قسمت فک هستید، حتما به متخصص فک و صورت دندان پزشکی فاطمی مراجعه کنید.


ارتودنسی دندانپزشکی فاطمی

ارتودنسی ثابت و متحرک

ارتودنسی نظم دادن به دندانها به‌ وسیله‌ی سیم و براکت و غیره است، و به دو صورت ثابت یا متحرک قابل انجام است که هر کدام مزایا و معایب خود را دارد. ارتودنسی یکی از رشته های تخصصی دندانپزشکی می باشد که حتما باید توسط یک پزشک متخصص و با تجربه انجام شود.


کلینیک دندانپزشکی دکتر صالح

کلینیک دندانپزشکی دکتر صالح  در محدوده ی خیابان فاطمی تهران واقع شده است و خدمات تخصصیِ درمانی و زیبایی را با بالاترین استانداردهای روز دنیا ارائه می دهد.

ایمپلنت دندان 

ایمپلنت دندان که یکی از خدمات مهم به حساب می آید با قراردادن یک پایه تیتانیومی درون استخوان فک و قرار دادن روکش یا تاج بر روی پایه می توان یک دندان کاملا شبیه به دندان طبیعی ایجاد کرد. ایمپلنت دندان دارای انواع مختلفی است که با تشخیص پزشک یکی از روش ها برای درمان شما انتخاب می شود.

بعد از قرار دادن پایه درون فک باید چند ماه بگذرد تا پایه درون فک مستحکم شود تا بتوان تاج را بر روی آن قرار داد. از جمله مزایایی نظیر مقاومت بالا، استحکام، توانایی جویدن و ظاهر بسیار شبیه به دندان طبیعی باعث شده که افراد این روش را نسبت به پروتزهای دندانی ارجعیت دهند. یکی از مزایای این روش این است که می توان تنها برای یک دندان این عمل را انجام داد و نیاز به خارج کردن دندان های دیگر نیست.

دندانپزشکی فاطمی برای ارتودنسیدندانپزشکی فاطمی ترمیم دنداندندانپزشکی فاطمی برای اصلاح طرح لبخند

دندانپزشکی فاطمی برای خدمات زیبایی

دندانپزشکی فاطمی برای درمان ریشه

راه های نگهداری و مراقبت از ایمپلنت دندان را هم بخوانید.



خدمات دندانپزشکی فاطمی شامل تمامی موارد بالا است که هر کدام به شکلی فوق تخصصی انجام می شود . محیط کلینیک دارای فضایی آرام و دلنشین است که می توانید با خیال راحت در آن به کار های روزمره ی خود بپردازید تا زمانی که نوبت به شما برسد البته تمام تلاش مجموعه این است که نوبت دهی به شکلی صورت بگیرد که بیماران در انتظار نباشند .

ایمپلنت و بلیچینگ و دیگر خدمات دندانپزشکی فاطمی که جزو زیبایی دندان هستند به صورتی انجام می شوند که بیمار در آینده هیچ مشکلی نداشته باشد و رضایت کامل داشته باشد . شما می توانید برای وقت گیری به صورت آنلاین و از طریق سایت دکتر صالح اقدام کنید .



خدمات دندانپزشکی فاطمی

خدمات دندانپزشکی فاطمی شامل تمامی موارد بالا است که هر کدام به شکلی فوق تخصصی انجام می شود . محیط کلینیک دارای فضایی آرام و دلنشین است که می توانید با خیال راحت در آن به کار های روزمره ی خود بپردازید تا زمانی که نوبت به شما برسد البته تمام تلاش مجموعه این است که نوبت دهی به شکلی صورت بگیرد که بیماران در انتظار نباشند .

ایمپلنت و بلیچینگ و دیگر خدمات دندانپزشکی فاطمی که جزو زیبایی دندان هستند به صورتی انجام می شوند که بیمار در آینده هیچ مشکلی نداشته باشد و رضایت کامل داشته باشد . شما می توانید برای وقت گیری به صورت آنلاین و از طریق سایت دکتر صالح اقدام کنید .



دندانپزشکی فاطمی


درباره ی دندانپزشکی فاطمی چه می دانید؟

یکی از معتبر ترین کلینیک ها و مراکز دندانپزشکی ، دندانپزشکی فاطمی است . دندانپزشکی فاطمی با چندین سال سابقه در زمینه ی دندان بهترین خدمات را در این زمینه به شما ارائه می دهد . کلیه ی خدمات زیبایی دندان در دندانپزشکی فاطمی توسط دکتر صالح انجام گرفته و دارای گارانتی سه ساله است . این یعنی شما بعد از انجام کار خود و تمام شدن پروسه ی درمان خود تا سه سال هر اتفاقی که برای دندان تان افتاد تحت نظر دندانپزشکی فاطمی به صورت رایگان رفع می شود . اگر بیشتر می خواهید درباره ی کلینیک دندانپزشکی فاطمی بدانید می توانید درباره ی این کلینیک در سایت دندانپزشکی دکتر صالح بیشتر بخوانید .

خدمات زیبایی دندان دندانپزشکی فاطمی

زیبایی دندان حق شما است شما با دندانپزشکی فاطمی می توانید کلیه ی خدمات دندانپزشکی را انجام بدهید و از بهترین خدمات دندانپزشکی فاطمی بهره مند شوید .



دندانپزشکی فاطمی


بلیچینگ دندان در دندانپزشکی فاطمی

بلیچینگ دندان در دندانپزشکی فاطمی به صورت حرفه ای و تخصصی انجام می شود به طوری که این عمل برای سفید کردن دندان هایی که زرد هستند به کار می رود. خیلی از افراد از این موضوع شکایت دارند که با اینکه به طور مرتب مسواک می زنند اما دندان هایی زرد دارد باید گفت که عمل سفید شدن دندان با روش درمان های خانگی جواب نمی دهد و شما باید از روش های درمانی که در کلینیک دندانپزشکی استفاده می شود استفاده کنید.
روش بلیچنیگ دندان در دندانپزشکی فاطمی صددرصد به صورت علمی و حرفه ای انجام می شود . در این روش از هیدروژن پراکساید استفاده می شود که برای اکسید شدن رنگدانه های روی دندان است .
روش بلیچینگ دندان به دو صورت خانگی و در مطب انجام می شود که پیشنهاد می شود که برای به وجود نیامدن حساسیت های متفاوت از بلیچینگ در مطب استفاده کنید تا تحت نظر دکتر تمام امور به درستی انجام شود.
بهتر است برای انجام این عمل بعد از 18 سالگی مراجعه کنید زیرا قبل از 18 سالگی عصب دندان بزرگ است و حساسیت های جدی را به وجود می آورد.



درمان ریشه دندان در دندانپزشکی فاطمی

درمان ریشه یکی از خدمات بسار تخصصی می باشد و باید به آن بهای زیادی داد چرا که اکثر مردم ایران از درد ریشه دندان رنج می برند و دندان های پوسیده ای دارند. پوسیده شدن دندان می تواند به دلایل مختلفی نظیر تغذیه، مسواک نزدن، خوردن زیاد شیرینی و …
دلایل مختلفی نیز باعث می شود که شما نیاز به رمان ریشه یا عصب کشی داشته باشید به طور مثال پوسیدگی دندان یا ضربه وارد شدن به دندان شما می تواند دردهای شدیدی را برای شما به همراه بیاورد که این ها تمام نتیجه عفونت کانال های موجود در ریشه دندان است.
در دندانپزشکی فاطمی پزشکان متخصص با خارج کردن عفونت های موجود در دندان و ایجاد کردن سد محکمی باعث سلامت استخوان دندان شما می شوند.
درمان ریشه دندان نیاز به مهارت بالا و تجهیزات کامل دارد که از به روز ترین تجهیزات در دندانپزشکی فاطمی استفاده می شود.
شما میتوانید قبل از انجام این عمل به سایت مراجعه کنید و نوبت خود را رزرو کنید یا اطلاعات کافی درباره نحوه انجام را بخوانید تا با آگاهی کامل اقدام کنید.
درمان ریشه دندان در دندانپزشکی فاطمی به عنوان یکی از خدمات اصلی آن به حساب می آید که بسیار مهم واقه شده است.
درمان ریشه دندان به این صورت است که در قسمت تاج دندان عفونت یا پوسیدگی برداشته می شود و با مشخص کردن طول کانال های ریشه با تجهیزات ویژه آن را خالی و تمیز می کنند و انتهای کانال ها را با مواد گیاهی پر میکنند و روی آن پانسمان قرار می گیرد. تا هنگامی که فرآیند درمان کامل شود باید غذاهای نرم خورد تا پانسمان از بین نرود.



دندانپرشکی فاطمی



جراحی لثه در دندانپزشکی فاطمی

در دندانپزشکی فاطمی جراحی لثه به صورت یک خدمت تخصصی انجام می شود و با پزشکان با تجربه و متخصص جراحی لثه به سادگی انجام می پزید. جراحی لثه که در اثر عفونت های لثه یا پریودنتیت صورت می گیرد، باید با دقت بالایی انجام شود تا بیمار درد مورد آزار و اذیت قرار نگیرد.
باکتری های زیادی که در دندان و دهان شما تجمع پیدا می کند باعث می شود که دچار بیماری های لثه شوید، زیرا بدن شما قادر نخواهد بود با تعداد زیادی از میکروب و باکتری در دهان مبارزه کند.
جراحی لثه بستگی به عفونت و بیماری که برای لثه ایجاد شده است دارد ممکن است به دلایل مختلفی لثه شما نیاز به جراحی داشته باشد.
انواع جراحی های لثه عبارتند از : خارج کردن کیست و تومور از لثه، افزایش طول تاج، جراحی های پریودنتال، جراحی حذف پاکت، خارج کردن عفونت ها، اصلاح لثه، لیفت لثه، پیوند استخوان، ایمپلنت
بستگی به نوع بیماری لثه شما تصمیم گرفته می شود برای درمان آن، بعد از جراحی یک سری مراقبت های ویژه ای نیز وجود دارد که با رعایت آن ها خیلی زود دوران نقاهت شما تمام می شود.
بعد از جراحی از گاز استریل برای توقف خون ریزی استفاده می کنند که شما باید تا نیم ساعت بعد از جراحی آن را در دهان خود نگه دارید. اگر بعد از نیم ساعت باز هم خونریزی داشته باشید می توانید یک گاز استریل دیگر تهیه کرده و دوباره به مدت نیم ساعت روی قسمت جراحی شده قرار دهید.



معرفی برخی خدمات دندانپزشکی فاطمی

در هر دندانپزشکی چندین خدمات اصلی وجود دارد و برخی خدمات هم به صورت روتین و نرمال انجام می شود. برای مثال برخی از این خدمات مانند پر کردن دندان، ارتودنسی، دندانپزشکی اطفال و… در دندانپزشکی فاطمی انجام می شود.
در این قسمت می پردازیم به این نوع از خدمات که مهم است در هر دندانپزشکی ارائه شود.

ارتودنسی چیست؟

اکثر عموم مردم با دندان هایی صاف به دنیا نیامدند و بسیار نکته طبیعی است و نباید به این دلیل خجالت زده شوید. به همین علت راهکاری وجود دارد که شما می توانید با انجام آن دندان هایی صاف و یک دست داشته باشید. ارتودنسی که یکی از رشته های پزشکی است به شما کمک خواهد کرد تا دندان های زیباتر و صاف داشته باشید.
دندان ها ممکن است به دلیل موقعیت نادرست آنها و یا فک به شکل کج رشد کرده باشند، ارتودنسی کمک به جفت شدن دندان های شما می کند. ارتودنسی تمرکز بر درمان جهات رشد دندان ها و تصحیح موصعیت آن ها دارد.
یکی از خدمات دندانپزشکی است که هم تخصصی تر انجام می شود و هم زمان درمان طولانی تری را به خود اختصاص می دهد. هر چه سن بیمار کم تر باشد درمان آن کوتاه تر خواهد بود اما در حالت کلی نسبت به دیگر خدمات دندانپزشکی فاطمی طولانی تر است.
باید گفت که برای انجام ارتودنسی حتما باید نزد یک متخصص ارتودنسی یا ارتودنتیست بروید زیرا دندانپزشک عمومی ممکن است اشتباهاتی در این زمینخ انجام بدهد که باعث شود شما با هزینه بیشتر نزد یک ارتودنتیست بروید.
یک متخصص ارتودنسی به صورت مجزا سه سال دوره تخصصی ارتودنسی را گذرانده است پس قطعا با یک دندانپزشک عمومی فرق دارد.
سن ارتونسی بستگی به مشکلات و ناهنجاری است که بیمار به آن گرفتار است، به طور مثال کسانی که دارای فک جلوتر هستند نسبت به حالت طبیعی باید قبل از بلوغ نسبت به درمان آن اقدام کند. به طور مثال دخترها در سن 9 سالگی و پسرها در سن 11 سالگی بهترین سن برای ارتودنسی را دارند.
دندانپزشکی فاطمی دارای ارتودنتیست های متخصص است که نسبت به درمان دندان های شما سریعا عمل خواهد کرد.



دندانپزشکی فاطمی


دندانپزشکی اطفال در دندانپزشکی فاطمی

امروزه اهمیت سلامت دندان کودکان بسیار مهم است. خوشبختانه با افزایش سطح آگاهی جامعه، والدین خیلی سریع نسبت به سلامت دندان کودکان خود اقدام میکنند.
نکته مهم در کودکان دندان شیری آن ها است که باید تا رشد دندان دائمی آن ها حفظ شوند. امروزه کلینیک های دندانپزشکی مانند دندانپزشکی فاطمی با تکنیک های جذاب رفتاری، به درمان دندان کودکان بدون درد اقدام میکنند.
حفظ سلامت دندان ها از یک سالگی شروع می شود تا زمانی که دندان های شیری آن ها شروع به افتادن می کنند. تقریبا تا 11 الی 12 سالگی دندان های دائمی آن ها کامل می شود و بعد از آن باید زیر نظر دکتر نسبت به سلامت دندان ها اقدام شود.
کودکان معمولا باید تا 9 ماهگی اولین دندان خود را در آورده باشند. دندان هایی که برای اولین بار رشد می کنند بسیار سالم و سفید هستند و رنگ لثه نیز صورتی می باشد. نباید هیچ لکه یا نقطه ای روی دندان ها وجود داشته باشد.
دندانپزشک اطفال با گذراندن دوره هایی نسبت به رفتار با کودکان آگاه هستند تا روند درمان آنها سخت و دشوار نباشد.
ابزار و تجهیزات کودکان تقریبا متفاوت است و از رنگ های جذاب برای کودکان استفاده می شود تا آنها حس آرامش داشته باشد. زیرا معمولا شرایط نشستن روی صندلی با دستگاه ها و تجهیزات مختلف یک اضطراب و وحشت در آن ها به وجود می آورد.
تکنیک های بسیاری وجود دارد تا دندانپزشک از آن ها برای کنترل کودکان و کاهش اضطراب استفاده می کند.

در دندانپزشکی فاطمی با وجود پزشکانی که متخصص در نوع رفتار با کودکان هستند، درمان دندان های کودکان را انجام می دهند.


دندانپزشکی فاطمی


ترمیم دندان از خدمات دندانپزشکی فاطمی

خیلی از افراد برای فیلینگ یا همان پر دندان به دندانپزشکی زیبایی فاطمی مراجعه می کنند. وقتی دندان شما می پوسد فضایی برای جمع شدن باکتری ها فراهم می شود، اگر به سرعت پوسیدگی دندان را از بین نبرید فعالیت باکتری ها ادامه یافته و می تواند در نهایت کل دندان شما را از بین ببرند. ترمیم دندان روش های مختلفی دارد و با مواد مختلفی می شود دندان ها را ترمیم کرد، انتخاب روش ترمیم بستگی به شرایط دندان و تشخیص دندانپزشک شما دارد. در ادامه با برخی از مواد پر کننده دندان آشنا می شوید:

با چه موادی دندان ها پر می شود؟


پر کردن دندان در دندانپزشکی فاطمی

پر کردن دندان با آمالگام

یکی از رایج ترین و قدیمی ترین موادی که با آن دندان ها را پر می کنند، آمالگام می باشد. این مانده به علت اینکه رنگ نقره و خاکستری دارد بیشتر برای پر کردن دندان های عقبی استفاده می شود زیرا ظاهر و زیبایی دندان را از بین می برد. اما ماندگاری این ماده بالاست و دندان مجددا تا مدت ها دچار پوسیدگی نمی شود.



روکش دندان در دندانپزشکی فاطمی

روکش دندان مانند یک کلاهکی بر روی تاج دندان یا قسمت پروتزی ایمپلنت دندان گذاشته می شود. در دندانپزشکی فاطمی زمانی از روکش دندان استفاده می کنیم که دندان به صورت گسترده ای تخریب شده باشد. از موادی به نام سمان دندان یا چسب روکش برای چسباندن آن ها بر روی دندان استفاده می شود.
از روکش دندان به عنوان پروتز ثابت دندان نیز یاد می شود که می تواند از جنس های فلز، سرامیک یا ترکیبی باشد.
سپس برای ساخت روکش دندان شما باید از دندان ها قالبگیری صورت گیرد و به دندانساز فرستاده شود تا به فرم دندان های شما روکش ساخته شود.
البته روکش کردن دندان دارای کاربردهای متفاوتی است و انواع مختلف دارد مانند:
روکش فلزی : مانند طلا
روکش های pfm : قسمت مرکز این روکش از جنس آلیاژ بوده و روی آن از چینی
روکش سرامیکی : از روکش های زیر کونیوم و یا ایمکس استفاده می شود

کاربردهای روکش دندان

1- روکش دندان با هدف زیبایی
برای اصلاح بد رنگی ها و یا مناسب نبودن موقعیت دندان از روکش دندان استفاده می شود. در این مواقع در دندانپزشکی فاطمی از روکش سرامیکی استفاده می شود و البته خود سرامیک های دندانی دارای انواع مختلف هستند که بسته به تعداد دندان ها و محل قرار گرفتن آنها متفاوت است.
2- روکش برای دندان های مشخص شده
در بعضی مواقع پیش می آید که یکی از دندان های شما دچار ترک خوردگی یا خط و خش شده است در این زمان از روکش های دندانی می توان استفاده کرد. پر کاربردترین استفاده این مورد تاج دندان یا درد دندان در حین جویدن است.
3- روکش دندان برای عصب کشی
یکی از بیشترین موارد کاربردی روکش دندان بعد از عصب کشی است. زمانی که تاج دندان شما بسیار آسیب دیده است از روکش دندان استفاده می شود و این قضیه در زمان پس از عصب کشی نیز دیده می شود.
زیرا در عمل درمان ریشه دندان بخش وسیعی از تاج دندان از دست می رود و همچنین دندان خشک و شکننده می شود و ممکن است ترک هایی در تاج دیده شود، به همین باب از روکش دندان برای محافظت از تمام دندان در برابر انواع نیروهای وارده بر دندان استفاده می شود تا مانع شکستگی باشد.

روکش دندان چه عوارضی دارد؟

اگر روکش دندان شما به صورت اصولی انجام نشود ممکن است باعث ایجاد التهاب لثه یا انواع بیماری لثه ، و یا حتی نیاز با عصب کشی دندان شود.
بنابراین در انتخاب پزشک دندانپزشک خود بسیار دقت کنید. در دندانپزشکی فاطمی تمامی خدمات اصولی پیش می رود و نسبت به هر گونه آسیب به دندان آگاه می باشند.

عمر روکش دندان چقدر است؟

بعد از، از دست دادن دندان های طبیعی به دلیل عواملی مانند پوسیدگی، شکستگی یا بیماری های لثه نوبت به روکش های دندانی می رسد. در حالت کلی یک روکش دندان بین 5 تا 15 سال عمر دارد، البته بستگی به میزان تخریب دندان، رعایت بهداشت و کیفیت روکش شما نیز بستگی دارد.
عمر روکش خود را می توانید افزایش بدهید به شرط آن که به رعایت بهداشت دهانی اهمیت بدهید و با چکاپ مرتبط نزد دکتر خود از سالم بودن روکش خود مطمئن شوید.



دندانپزشکی فاطمی

ایمپلنت دندان

از خدمات دیگر دندانپزشکی زیبایی فاطمی می توان به ایمپلنت فاطمی اشاره کرد.

از دست دادن دندان و جای خالی آن اتفاق بسیار دردناکی است که برای برخی افراد به دلایل مختلف پیش می آید. برای پرکردن جای خالی دندان از ایمپلت استفاده می شود. ایمپلنت در واقع یک پایه تیتانیومی است که در زیر لثه قرار گرفته و روکشی روی آن قرار می گیرد. ایمپلنت تنها روش دائمی و سریع برای جایگزینی دندان از بین رفته است که میتواند زیبایی را به دندان های شما بازگرداند.

اگر دندان های شما نیاز به ایمپلنت دارد میتوانید با مراجعه به دندانپزشکی فاطمی تحت نظر دندانپزشکان مجرب و حرفه ای درمان شوید.

از مزایای ایمپلنت می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

طول عمر بالا: اگر بهداشت دهان و دنان را مرتبا رعایت کنید، ایمپلنت دندان هیچ مشکلی تبرای شما به وجود نخواهد آورد و تا آخر عمر برای شما کارایی خواهد داشت.

افزایش زیبایی: دندان های پوسیده و از بین رفته یا دندان هایی که افتاده اند باعث ایجاد ظاهری نامناسب می شوند و اعتماد به نفش افراد را پایین می آورند. با ایمپلنت دندان زیبایی از دست رفته به شما بازگردانده می شود.

سرعت بالا: کاشت دندان با روش ایمپلنت از سریع ترین روش ها می باشد که اگر مشکلات خاصی در استخوان های فک وجود نداشته باشد به سرعت این درمان انجام شده و دندان جایگزین میشود.


پرسش های متداول  دندانپزشکی فاطمی

  • بهترین دندانپزشکی در محدوده فاطمی کدام کلینیک می باشد؟
  • چرا کلینیک دکتر صالح بهترین دندانپزشکی در نزدیکی خیابان فاطمی است؟
  • آیا در دندانپزشکی فاطمی، لمینیت به دندان ها آسییب می رساند؟
  • تفاوت روکش و لمینت دندان چیست؟
  • آیا درمان ریشه در دندانپزشکی فاطمی با درد همراه است؟
  • آیا جرم گیری دندان ها ضرری برایمان دارد؟
  • در دندانپزشکی فاطمی، ترمیم دندان ها با مواد همرنگ انجام می شود یا غیرهمرنگ؟
  • بلیچینگ در دندانپزشکی زیبایی چیست؟
  • آیا بلیچینگ یا سفید کردن به دندان ها آسیب می رساند؟
  • هزینه های درمان دندان پزشکی فاطمی به چه صورت می باشد؟
  • در دندانپزشکی فاطمی از چه وادی برای پر کردن دندان ها استفاده می شود؟
بهترین دندانپزشکی در محدوده فاطمی کدام کلینیک می باشد؟

ما به شما دندانپزشکی دکتر صالح را پیشنهاد می کنیم زیرا بین کلینیک های دندانپزشکی فاطمی از بهترین تجهیزات استفاده کرده و خدمات بسیار زیادی را برای بیماران خود ارائه می دهد. این مجموعه دارای بیش از 20 دندانپزشک متخصص و باتجربه می باشد که در زمینه های مختلف مشغول خدمت گذاری هستند. علاوه بر این خدماتی مانند پرداخت اقساطی، ایمپلنت و لمینیت دندان به همراه گارانتی و… در این مجموعه ارائه می شود.

چرا کلینیک دکتر صالح بهترین دندانپزشکی در نزدیکی خیابان فاطمی است؟

دندانپزشکی دکترصالح خدمات گسترده ای را برای بیماران خود ارائه می دهد و برای تمام مشکلات دهان و دندان جدیدترن روش های درمانی را به کار می گیرد. به همین دلیل متخصصان زیادی در حوزه های مختلف دندان دارد که شما با توجه مشکل دندان به یکی از بخش های دندانپزشکی فاطمی منتقل خواهید شد. یکی از نکاتی که این دندانپزشکی را معروف ساخته رضایت بیماران می باشد. دکتر صالح برای افزایش رضایت شما عزیزان خدمات منحصر به فردی را قرار داده است. به طور مثال باتوجه به بالا بودن هزینه های دندانپزشکی، این مجموعه مبلغ پرداختی را برای شما قسط بندی کرده تا آن را در چند نوبت بپردازید. از خدمات دیگر می توان به گارانتی داشتن برخی از روش های درمانی مانند لمینت اشاره کرد.

آیا در دندانپزشکی فاطمی، لمینیت به دندان ها آسییب می رساند؟

لمنیت دندان یکی از خدمات دندانپزشکی فاطمی می باشد که در زیبایی دندان های فرد تاثیر بسزایی دارد. اگر نگران آسیب ها ی لمینت به دندان های طبیعی هستید باید بگوییم در صورتی که این روش به درستی و توسط متخصص دندانپزشک انجام شود، مشکلی برای دندان های شما ایجاد نمی کند و حتی باعث زیبایی دندان ها نیز می شود. البته بعضی از دندان ها به طور کلی مناسب روکش شدن نیستند بههمین دلیل قبل از انجام این درمان، متخصص دندان های شما را بررسی کرده سپس طرح  درمان زیبایی مخصوصی برای شما در نظر می گیرد.

تفاوت روکش و لمینت دندان چیست؟

برخی افراد روکش و لمینت را یکی می دانند اما این دو روش درمانی با یکدیگر کاملا متفاوت هستند، در واقع لمینت در دندانپزشکی زیبایی فاطمی یکی از روش هاییست که با هدف زیبایی و سفید و یک رنگ شدن دندان ها انجام می شود. اما روکش برای بالا بردن استقامت دندان ها انجام می شود و در این  روش می توان تاج دندان ها را نیز روکش کرد درحالی که لمینت فقط مخصوص دندان های جلویی می باشد، به علاوه در لمینت دندانپزکشی فاطمی امکان تراش دادن دندان ها نیز وجود دارد.

آیا درمان ریشه در دندانپزشکی فاطمی با درد همراه است؟

یکی از درمان های دندان که افراد زیادی از آن می ترسند، عصب کشی یا درمان ریشه می باشد. سوالی که زیاد پرسیده می شود این که آیا عصب کشی درد دارد؟ در واقع درمان ریشه با درد همراه نیست، بلکه بیمار معمولا به علت عفونت و التهاب مجبور به عصب کشی می شود و آن دردی که متحمل شده ناشی از عفونت می باشد که با ردمان ریشه این التهاب و درد از بین می رود. به طور کلی روت کانال برای از بین بردن درد و ناراحتی در دندان بیمار انجام  میشود و درمان ریشه همان میزان دردناک خواهد بود که درمان های ترمیمی دیگر درد دارند.

آیا جرم گیری دندان ها ضرری برایمان دارد؟

یکی از سوالاتی که از پزشکان دندانپزشکی فاطمی پرسیده می شود، این است که جرم گیری برای دندان مضرر است یا نه!

جرم گیری فقط برای از بین بردن رسوبات دندان به کار می رود این روش بدون هیچ گونه آسیب به دندان های شما و بدون تراش یا از بین بردن مینای دندان انجام می شود. کسانی که دندان هایشان جرم داشته اما جرم گیری نمی کنند بعدها آسیب های جدی به دندان و لثه آن ها وارد می شود. البته توجه داشته باشید، این روش درمانی فقط برای کسانی که دندان های پر جرمی دارند مناسب می باشد.

در دندانپزشکی فاطمی، ترمیم دندان ها با مواد همرنگ انجام می شود یا غیرهمرنگ؟

انتخاب رنگ مواد پرکردنی دندان بستگی به میزان پوسیدگی و آسیب دندان ها دارد که این انتخاب توسط دندانپزشک صورت می گیرد در مواقعی که استفاده از هر دو نوع مواد یکسان می باشد، می توانید ماده همرنگ را انتخاب کنید. در غیر این صورت برای کیفیت بهتر و ترمیم صحیح دندان های شما رنگ مواد توسط پزشک انتخاب میگردد.

بلیچینگ در دندانپزشکی زیبایی چیست؟

یکی از روش های سفید کردن دندان در دندانپزشکی فاطمی، بلیچینگ می باشد. معمولا با گذشت زمان و بالا رفتن سن افراد رنگ دندان ها نیز تغییر خواهد کرد. این تغییر رنگ به دلیل از بین رفتن شفافیت مینا دندان می باشد. در سفید کردن دندان ها از مواداکسید کننده استفاده می شود. در این روش مواد بلیچیگ با غلظت بالا در زمان کوتاهی روی دندان ها  قرار می گیرند و باعث سفیید دندان می شود. در واقع در این روش مولکول های پراکسید هیدروژن به داخل ساختار مینای دندان نفوذ کرده و رنگ دانه ها را اکسید می کند به این صورت دندان ها سفید خواهند شد.

آیا بلیچینگ یا سفید کردن به دندان ها آسیب می رساند؟

اگر این روش سفید کردن دندان ها تایید نشده و مضر بود هرگز یکی از خدمات کلینیک دندانپزشکی فاطمی قرار نمی گرفت. ممکن است فکر کنید بلیچینگ باعث تضعیف مینای دندان میشود اما تحقیقات نشان داده خوردن یک پرتقال سختی مینای دندان را بیشتر از بلیچینگ از بین می برد. این یعنی سفید کردن دندان هیچ ضرری برای دندان های شما ندارد در این روش فقط توسط مواد اکسید کننده فعل و انفعالاتی صورت می گیرد که باعث تغییر رنگدانه های درون دندان خواهد شد.

هزینه های درمان دندان پزشکی فاطمی به چه صورت می باشد؟

همانطور که می دانید دندانپزشکی حوزه های مختلفی داشته و ه رمشکلی در دندان یک روش درمانی خواهد داشت. معمولا نمیتوان هزینه های دندانپزشکی را به صورت دقیق مشخص کرد زیرا روش درمانی هر فرد با فرد دیگر متفاوت خواهد بود. دندان عضو مهمی از بدن انسان است که تا پایان عمر به آن نیاز دارد و باید به آن رسیدگی کند و نمی توان به دلیل هزینه ها بیخیال رسیدگی به دندان ها شد. اما افراد زیادی هستند که توانایی پرداخت کل هزینه های دندان را ندارند و گاها از  پزشکان تقاضا دارند با ان ها راه بیاییند یا مبلغ کمتری دریافت کنند. بنابراین کلینیک دندانپزشکی تمام روش های درمانی خود را به صورت قسطی در اختیار بیماران قرار خواهد داد. تا افرادی که توانایی مالی ندارند بتوانند هزینه را به صورت اقساطی بپردازند.

در دندانپزشکی فاطمی از چه وادی برای پر کردن دندان ها استفاده می شود؟

اگر دکتر دندانپزشکی بسیار باتجربه و متخصص باشد، اما از مواد باکیفیت برای ترمیم و درمان دندان بیمار استفاده نکند، در مدت زمان کوتاهی ممکن است دندان بیمار مجددا دچار پوسیدگی و خرابی شود. ما در کلینیک دکتر صالح در محدوده فاطمی از بهترین و باکیفیت ترین مواد پر کننده دندان استفاده می کنیم. موادی که برای ترمیم دندان ها استفاده می شود آمالگام، ونیر پرسلن، کامپوزیت، لمینیت و… می باشد.

70 دیدگاه

  • سعادتی

    27 دسامبر, 2020 در 11:28 ق.ظ

    من ایمپلنت انجام دادم عالی بود ممنون هم تمیز بود هم تخصصی تشکر میخوام بلیچینگ هم انجام بدم

    پاسخ

    • Donya

      28 دسامبر, 2020 در 9:26 ق.ظ

      سلام
      خیلی خوشحالیم که راضی هستید و در خدمت هستیم

      پاسخ

  • حمید بادرانی

    27 دسامبر, 2020 در 11:29 ق.ظ

    سلام وقت بخیر
    خیلی ممنون بابت خدمات خیلی خوب و عالی شما من حدود یکسال است که برای ایمپلنت پیش شما میام خیلی کار شما تمیز هست و با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی، خیلی ممنون از دکتر صالح که انقدر ظریف و زیبا و با حوصله به انجام امور مشتریان می پردازه.

    پاسخ

    • Donya

      28 دسامبر, 2020 در 9:28 ق.ظ

      سلام
      رضایت مندی شما باعث خوشنودی ما است. با تشکر دندانپزشکی فاطمی

      پاسخ

  • سمیرا

    27 دسامبر, 2020 در 11:35 ق.ظ

    سلام من خیلی وقت بود که دنبال دندانپزشکی در محدوده فاطمی میگشتم چون محل کار خودم نزدیک خیابان فاطمی می باشد به خاطر همین با دندانپزشکی فاطمی آشنا شدم و اکثر خدمات دندان رو اینجا انجام میدم یکی از خدماتی که واقعا ازشون راضی بودم درمان ریشه دندان بود ریشه دندان مشکل داشت به کلینیک های متعددی مراجعه کرده بودم ولی فیدبک خاصی نگرفتم به خاطر همین با دندانپزشکی فاطمی که نزدیک محل کارمه تماس گرفتم واقعا از خدماتشان راضی هستم بهتون توصیه می کنم اگر نزدیک منطقه ۶ هستید بهترین انتخاب برای شما دندانپزشکی فاطمی می باشد چون دسترسی بسیار عالی به منطقه داره و پزشکان مجرب ی در دندانپزشکی فاطمی دکتر صالح مشغول به کارند.

    پاسخ

    • Donya

      28 دسامبر, 2020 در 9:32 ق.ظ

      سلام تعریف شما برای ما خیلی ارزشمند هست دندانپرشکی فاطمی از شما تسکر می کند

      پاسخ

  • امیر حبیبی

    27 دسامبر, 2020 در 3:34 ب.ظ

    سلام وقت بخیر
    خیلی از خدمات دندانپزشکی فاطمی راضی هستم شما بهترین هستید
    چند روز پیش برای درمان ریشه پیش شما وقت داشتم و خیلی تمیز و عالی این کار انجام شد و خیلی سریع هم وقت برای روکش دندان دادید و الان دیگ درد ندارم خیلی ممنونم بابت زحمات شما

    پاسخ

  • ناهید

    28 دسامبر, 2020 در 9:12 ق.ظ

    من ۳ ساله که بیمار شما شدم و خیلی راضی ام از کل کادر کلینیک اولین بار دکتر واسم روکش دندان انجام دادن هر ۶ ماه هم واسه چک کردن دندونام میام همین جا

    پاسخ

  • شیما نوروزی

    28 دسامبر, 2020 در 9:17 ق.ظ

    سلام وقت بخیر
    تو محدوده فاطمی شما بهترین دندانپزشکی هستید من تقریبا تمامی دندانپزشکی ها رفتم و کسی اندازه شما کار و خوب و تمیز انجام نمیده.
    من و همسرم برای امور مختلف دندانپزشکی پیش شما میایم و همیشه هم خیلی عالی برخورد میکنن پرسنل.
    عصب کشی که یکی از سخت ترین ها است شما به خوبی و با درد خیلی کمی انجام میدید
    ممنونم از شما و مدیریت خوبتون

    پاسخ

  • ساناز

    28 دسامبر, 2020 در 10:30 ق.ظ

    من به خاطر اینکه از ابتدا دندانپزشک خوبی انتخاب نکردم چند تا از دندون هامو کشیدم و مجبور شدم ایمپلنت کنم و از وقتی که با دندانپزشکی فاطمی آشنا شدم خیلی راضی هستم و ای کاش از اول دندانپزشکی فاطمی رو انتخاب کرده بودم که هم به ما نزدیکه و هم دکترای خیلی خوبی داره و واقعا وجدانی کار انجام میدن

    پاسخ

    • Donya

      4 ژانویه, 2021 در 11:05 ق.ظ

      سلام ممنونم بابت انتخابی که کردید. مطمئن باشید تمامی خدمات دندانپزشکی زیبایی فاطمی حرفه ای هستند.

      پاسخ

  • طنین

    29 دسامبر, 2020 در 10:31 ق.ظ

    من برای درمان ریشه دندانم به دندانپزشکی فاطمی رفتم و خیلی راضی بودم چون دندانپزشکی فاطمی در این دوره کرونایی با رعایت پروتوکل های بهداشتی محیطی فراهم کرده که من با خیال راحت کار درمان دندانم را انجام دادم و خیلی متشکرم از دکترها و محیط بهداشتی دندانپزشکی فاطمی دکتر صالح و هزینه ای که در این زمینه پرداخت کردم واقعا با رضایت بسیار دادم چون به خاطر کرونا رفتن به دندانپزشکی ریسک محسوب میشه ولی دندانپزشکی فاطمی دکتر صالح بسیار بهداشتی و قابل اعتماد است

    پاسخ

    • Donya

      4 ژانویه, 2021 در 11:06 ق.ظ

      سلام، بله در دندانپزشکی فاطمی تمامی پروتکل های بهداشتی رعایت می شود.
      سپاسگذاریم بابت انتخاب شما

      پاسخ

  • مونا

    29 دسامبر, 2020 در 11:18 ق.ظ

    ممنونم از دندانپزشکی فاطمی واقعا بهترین کادر رو دارید من که خیلی راضی بودم قبلا به خاطر دندانپزشک بد خیلی آسیب دیدم

    پاسخ

    • Donya

      4 ژانویه, 2021 در 11:07 ق.ظ

      سلام، تمامی خدمات در دندانپزشکی فاطمی توسط پزشکان متخصص انجام می شود.
      رضایت شما افتخار ما است.

      پاسخ

  • فربد میری

    29 دسامبر, 2020 در 11:23 ق.ظ

    سلام خدمات بسیار گسترده و عالی ای ارائه می دهید
    سه سالی است که فقط به دندانپزشکی فاطمی مراجعه می کنم و به دوستان و آشنایان نیز شما را معرفی می کنم.
    از همه لحاظ درجه یک هستید هم مواد استفادی هم روش کار ممنونم از شما

    پاسخ

    • Donya

      4 ژانویه, 2021 در 11:08 ق.ظ

      سلام. خیلی ممنون بابت تعاریف شما، دندانپزشکی فاطمی در راستای رضایت مشتری تلاش می کند.

      پاسخ

  • علی مرادی

    31 دسامبر, 2020 در 9:22 ق.ظ

    سلام وقتتون بخیر
    یکی از کلینیک های دندانپزشکی که خیلی بهش اطمینان دارم و از کارشون خیلی راضی هستم دندانپزشکی فاطمی هستش. ممنونم بابت همه زحتماتی که تیم شما می کشد.
    خدمات شما تک و خاص می باشد.

    پاسخ

    • Donya

      4 ژانویه, 2021 در 11:10 ق.ظ

      سلام. رضایت شما باعث خوشنودی ما است. ممنونم از انتخاب دندانپزشکی فاطمی

      پاسخ

  • سلامتی

    31 دسامبر, 2020 در 9:27 ق.ظ

    سلام
    من تو محدوده ی فاطمی اصلا دندانپزشکی خوب ندیده بودم خدارو شکر که با دندانپزشکی فاطمی آشنا شدم و شما رو پیدا کردم عالی هستید من پیش شما کامپوزیت کردم دندونامو و اصلا غیر طبیعی نیست خیلی راضی هستم

    پاسخ

    • Donya

      4 ژانویه, 2021 در 11:12 ق.ظ

      سلام. خوشحالیم از رضایت شما دوست عزیز

      پاسخ

  • آناهیتا

    2 ژانویه, 2021 در 12:39 ب.ظ

    من جهت مشاوره و چکاب دندونهام به دندانپزشکی فاطمی مراجعه کردم که خداروشکر نیازی به کار روی دندونام نبود و از برخورد خیلی خوب کادر درمانشون خیلی ممنونم و جهت مشاوره از من هزینه ای نگرفتن و خیلی وجدانی کار انجام می دهند و کمتر دندانپزشکی می بینم که اینجوری برخورد کنن چون بعضی جاها درمان های غیر ضروری روی دندان انجام میدن درضمن دندانپزشکی فاطمی دارای محیط بهداشتی خیلی خوبیه

    پاسخ

    • Donya

      4 ژانویه, 2021 در 11:14 ق.ظ

      سلام.
      ممنونیم بابت انتخاب دندانپزشکی فاطمی
      امیدواریم همیشه باعث رضایت شما باشیم

      پاسخ

  • نیلا

    3 ژانویه, 2021 در 12:12 ب.ظ

    من با توجه به شرایط کرونایی خیلی مقاومت می کردم و می ترسیدم به دندانپزشکی مراجعه کنم و چون دندونم هم به درمان جدی احتیاج داشت به توصیه یکی از دوستان که خودش هم از خدمات دندانپزشکی فاطمی استفاده کرده بود و خیلی راضی بود به دندانپزشکی فاطمی رفتم و محیط کاملا بهداشتی و خیلی راضی بودم ممنون از کارد مجرب و محیط استریلشون

    پاسخ

    • Donya

      4 ژانویه, 2021 در 11:15 ق.ظ

      سلام
      خیلی ممنونم بابت انتخاب شما
      دندانپزشکی فاطمی با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی پذیرای شما است.

      پاسخ

  • مرتضی بهزادی

    4 ژانویه, 2021 در 11:23 ق.ظ

    سلام وقت بخیر
    یکی از دلایلی که دندانپزشکی فاطمی را انتخاب کردم سطح بهداشتی بود که در این کلینیک رعایت میشه. من به شدت آدم وسواسی هستم و همیشه در انتخاب دندانپزشکی مشکل داشتم.
    ممنونم بابت خدمات خوبی که ارائه می دهید.

    پاسخ

    • Donya

      9 ژانویه, 2021 در 9:10 ق.ظ

      سلام وقت شما هم بخیر
      خیلی ممنونیم بابت انتخابتون، دندانپزشکی فاطمی در تلاش این است که با ایجاد محیطی بهداشتی، خدمات را در سطح بالاتری ارائه دهد.

      پاسخ

  • شاهین حشمتی

    7 ژانویه, 2021 در 10:50 ق.ظ

    سلام و عرض خسته نباشید
    خیلی ممنون بابت اطلاعات مفیدی که قرار گذاشتید در سایت، اطلاعاتی کافی به دست میاریم برای عملی که می خواهیم انجام دهیم.
    دندانپزشکی فاطمی یکی از بهترین ها است، من خیلی ساله که از خدمات مختلف شما استفاده کردم و خیلی راضی هستم.

    پاسخ

    • Donya

      9 ژانویه, 2021 در 9:12 ق.ظ

      سلام خیلی ممنون
      بله اطلاعات سایت به روز است و نسبت به کامل شدن آن تلاش می شود، سپاس گذاریم از دنبال کردن مطالب سایت

      پاسخ

  • کیانا احمدی

    11 ژانویه, 2021 در 1:16 ب.ظ

    با سلام
    من هفته پیش از خدمات دندانپزشکی فاطمی استفاده کردم و خیلی راضی بودم این سومین باری بود که این دندانم را پر میکردم ولی دفعات قبل مشکل داشتم اما دکتر دندانپزشکی فاطمی شخصی کاربلد و حرفه ای بودن و من هیچ مشکلی در بلند بودن آمارگام نداشتم .توصیه میکنم حتما به این مرکز مراجعه کنید.

    پاسخ

  • ثنا طاهری

    13 ژانویه, 2021 در 2:33 ب.ظ

    سلام خیلی خوشحالم بابت اینکه با دندانپزشکی فاطمی آشنا شدم و از خدماتش‌ استفاده می کنم. من کلا آدم حساسی هستم روی دندان ها برای همین‌خیلی‌ برام مهم بود که یک دندانپژشکی درجه یک پیدا کنم. عصبی کشی و‌ ایمپلنت فاطمی عالی هستش ممنونم از دکتر صالح

    پاسخ

  • ستاره

    23 ژانویه, 2021 در 4:47 ب.ظ

    من یکی از دندونهام بشدت پوسیدگی داشت خیلیها بهم گفتند که باید روکش کنی اما پزشک شما به خوبی تشخص دادن و نذاشتن تو سن کم دندونم روکش بشه. ممنونم از شما

    پاسخ

  • دنیا مالی

    26 ژانویه, 2021 در 3:56 ب.ظ

    با سلام و عرض خسته نباشید
    یک تشکر ویژه از مجموعه دندانپزشکی دکتر صالح دارم که با رعتبت تمامی پروتکل های بهداشتی انقد با ظرافت بالایی نسبت به امور مشتریان خود رسیدگی می کنئ. دندانپزشکی فاطمی یکی از بهترین دندانپزشکی های منطقه است.

    پاسخ

  • الهه سلامتی

    26 ژانویه, 2021 در 4:50 ب.ظ

    سلام خداقوت به شما و تمام مجموعه ی تخصصی تون. من در زمینه زیبایی به شما مراجعه کردم دندانپزشکی فاطمی جزو معدود دندانپزشکی هایی بود که از همه لحاظ ازش راضی بودم و از این به بعد هر مشکلی داشته باشم به شما مراجعه می کنم چون به پزشک ها و عملکردشون بشدت ایمان دارم.

    پاسخ

  • مهدی خرسند

    30 ژانویه, 2021 در 12:57 ب.ظ

    سلام و عرض ادب
    برای من خیلی مهم بود که تو شرایط کرونای امروزی به دندانپژشکی برم که رعایت بهداشت براش اولویت باشه، خوشبختانه دندانپزشکی فاطمی از آن دسته از کلینیک هایی بود که با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی این اطمینان را حاصل کردند. خیلی خوبه که تو منطقه فاطمی یک دندانپزشکی به این معتبری باشه که به سلامت بیماراش اهمیت میده. ممنونم از مدیریت خوبتون

    پاسخ

  • سامیار

    30 ژانویه, 2021 در 1:41 ب.ظ

    با سلام خدمت مجموعه خوبتون
    من از خدمات بچلینگ شما استفاده کردم انقدر حرفه ای برام انجام دادین که هر جا میرم همه فکر میکنن کلا لمینیت کردم.همه خانواده ام هم اینجا کارهای دندانپزشکی انجام میدن و خیلی راضی هستن.دوستانم همه ترغیب شدن که بچلینگ انجام بدم
    خواستم از دکتر صالح عزیز و مجموعه خوبشون تشکر کنم

    پاسخ

  • سیما یاوری

    2 فوریه, 2021 در 4:59 ب.ظ

    ببخشید من یک دندان پوسیده دارم که پوسیدگی آن به عصب رسیده است .چون میترسیدم توی شرایط کرونا به دندانپزشکی برم. عکس که گرفتم دکترم گفت که به احتمال زیاد نمیشه دندانم را نگه دارم می خواستم ببینم شما میتونین برام عصب کشی کنین تا حتی الامکان مجبور به کشیدن دندانم نباشم حقیقتش تعریفتون رو از زیاد شنیدم .ممنون میشم جوابم رو بدین

    پاسخ

  • سحر تهرانی

    8 فوریه, 2021 در 1:18 ب.ظ

    من ماه قبل پیشتون بلیپچینگ دندان کردم و خیلی راضی هستم هر کسی که میبینه آدرستون رو میخواد واقعا کارتون عالیه البته قبلا هم مادرم درمان ریشه انجام داده بود و خیلی راضی بود. از این به بعد هر کار دندانپزشکی که داشته باشم میام پیش شما چون مهم تر از اون در این ایام کرونا پروتکل ها کاملا رعایت می شد و خیال آدم از این بابت راحت بود. پایدار باشید

    پاسخ

  • شهرزاد باستانی

    14 فوریه, 2021 در 8:07 ب.ظ

    سلام ممنون از خدمات به خوبی به شما من از عصب کشی فاطمی استفاده کردم و عفونت دندانم از بین رفت و بعد از عصب کشی دندانم را روکش کردم هیچ گونه درد و عوارض بعد از درمان نداشتم و از کلینیک فاطمی بسیار سپاسگزارم

    پاسخ

  • مجتبی جمالی

    18 مارس, 2021 در 10:07 ق.ظ

    سلام وقتتون بخیر. من چند سال هست که همیشه برای مشکلات دندان هام به دندانپزشکی فاطمی مراجعه میکنم. خداروشکر راضی هستم در دوران شیوع بیماری کرونا یکم سخت گیر شده بودم و نمی خواستم به دندانپزشکی بیام اما یکی از دندانهام بشدت به مشکل خورد و به دندانپزشکی فاطمی مراجعه کردم از نظر رعایت بهداشت و پرتوکول های بهداشتی خیلی همه چیز عالی بود.

    پاسخ

  • حسنا علیمهر

    28 مارس, 2021 در 2:59 ب.ظ

    با سلام من سه ساله که هر وقت دندون هام هر مشکلی پیدا می کنه به دندانپزشکی فاطمی دکتر صالح مراجعه می کنم. واقعا تو محدوده فاطمی من دیگه هیچ کلینیک بهتر از این جا ندیدم هم خودم و هم خانوادم همیشه برای درمان میاییم مطب شما خواستم تشکر کنم به تازگی با سایتتون آشنا شدم قبل از این نمی دونستم که سایت داردی واقعا همه دکتراتون عالین و کارشون رو به نحو احسن انجام میدن.

    پاسخ

  • رضوانه

    1 آوریل, 2021 در 12:21 ق.ظ

    دندان پزشکی فاطمی جزو مجهزترین و بهترین دندانپزشکی هایی بود که رفته بودم. من اولین بار بود که به کلینیک شما مراجعه کردم راضی بودم به خصوص از لحاظ شرایط بهداشتی چون خیلی تو مدتی که کرونا اومده وسواسی شدم ولی دندانپزشکی شما همه نکات رو رعایت کرده بود.

    پاسخ

  • مبینا دوستی

    21 آوریل, 2021 در 1:48 ب.ظ

    من مادرم بشدت فوبیای دندانپزشکی داره حالا هم که کرونا رو بهونه کرده و نمی خواست برای ترمیم دندانهاش اقدامیکنه متاسفانه نزدیک بود یکی از دندان هاش رو به طور کامل از دست بده اما ایشون رو اوردیم به دندانپزشکی فاطمی که الحق جزو بهترین کلینیک های دندانپزشکی زیبایی هستید.مادرم با وجود ترسش ولی خیلی از کارتون راضی بوده.

    پاسخ

  • شهروز

    13 ژوئن, 2021 در 2:41 ب.ظ

    من اوایل از دندانپزشکی فاطمی راضی نبودم ولی دندانپزشکم که عوض شد دیگه راضیم، می خواستم دیگه به کلینیک دندانپزشکی شما مراجعه نکنم اما الان اومدم که ازتون تشکر کنم خدمات خوبی ارائه می دید قیمت هاتون مناسبه و می ذارید که هزینه ها رو قسطی هم پرداخت کنیم .

    پاسخ

    • moosavi

      6 جولای, 2021 در 9:21 ق.ظ

      سلام دوست عزیز خوشحالیم که نظرتون تغییر کرده بازهم هر انتقاد یا پیشنهادی دارید یا از پزشک خاصی نارضایتی داشتید ممنون می شم اعلام کنید تا حتما شرایط بهتری رو فراهم کنیم، ما در دندانپزشکی فاطمی تمام سعیمون رو می کنیم که از دندانپزشکان باتجربه و کارکشته استفاده کنیم.

      پاسخ

  • پوریا سیف

    14 ژوئن, 2021 در 9:40 ق.ظ

    ببخشید تو دندانپزشکی فاطمی شما متخصصی دارید که بتونه دندان روکش شده رو ترمیم کنه؟ من یکی از دندون هام پوسیده بود و بخش زیادیش ریخته بود مجبور شدم روکش کنم اما روکشی که قرار دادن یه بخشیش انگارچسب نداره و کلی آشغال زیرش جمع میشه من نمی دونم فکر کنم باید با مواد دوباره زیرش رو پر کرد. شما می تونید این کارو برام انجام بدید؟ اگه کسی این مشکل روپیدا کرده لطفا راهنماییم کنه

    پاسخ

    • moosavi

      19 ژوئن, 2021 در 1:29 ب.ظ

      سلام، در حال حاضر بدون معاینه نمی توان راهکاری برای درمان دندان شما و از بین بردن مشکل آن بیان کرد، اما متخصصان ما در دندانپزشکی فاطمی می توانند دندان روکش شده شما را ترمیم کنند و فضای خالی ایجاد شده در آن را با استفاده از مواد لازم بپوشانند. بنابراین توصیه می شود جهت معاینه به کلینیک مراجعه کرده تا پزشک متخصص مشکل شما را برطرف کند.

      پاسخ

  • parvane

    15 ژوئن, 2021 در 9:12 ق.ظ

    سلام خسته نباشید کلینیک خوبی دارید من دیروز برای اولین بار به دندانپزشکی فاطمی مراجعه کردم برای زیبایی دندان هام چون تعریفتون رو از دخترخالم شنیده بودم اونم اومده بود کلینیک شما و دندون هاشو لمینت کرده بود خیلی خوب و طبیعی شده بود

    پاسخ

  • اشراقی

    16 ژوئن, 2021 در 9:07 ق.ظ

    من دوساله برای مشکلات دندانم میام پیش شما، به نظرم بهترین دندانپزشکی زیبایی در حوزه فاطمی هستید. چیز بدی ندیدم بخوام انتقاد کنم. یکی دوتا از دندانپزشکان متخصصتون که من بیمارشون بودم، واقعا کار بلدن هر کسی از خانواده هم خواست بیاد کلینیک شما گفتم بره پیش دکتر خودم و اونا هم راضی بودن

    پاسخ

  • المیرا لطفی

    19 ژوئن, 2021 در 9:11 ق.ظ

    خیلی دنبال یه دندانپزشکی زیبایی در فاطمی می گشتم که کارشون خوب باشه مخصوصا در زمینه زیبایی دندان. در نهایت وقتی برا یاصلاح طرح لبخند خدمتتون مراجعه کردم واقعا از تجهیزات خوبی که فراهم کردید به خصوص در این دوران کرونا خوشم اومد و بهتون اعتماد کردم حالا برای درمان های دیگه هم میام پیش شما

    پاسخ

  • فائزه مددی

    20 ژوئن, 2021 در 9:31 ق.ظ

    سلام من دخترم 8 سالشه چند وقت پیش برده بودمش پیش یه دکتر دندانپزشک اطفال ولی اصلا انگار متخصص اطفال نبود. خیلی از اون دکتر ناراضی بودیم تصمیم گرفتم یک دندانپزشکی در محدوده فاطمی پیدا کنم از دندانپزشکی شما تعریف زیاد شنیدم اما نمیدونم بقیه از بخش اطفالتون هم به اندازه بقیه بخش ها راضی بودن یا نه. میشه متخصصانتون رو تو سایت معرفی کنید و رزومه شون رو قرار بدید تا باهاشون آشنا بشیم؟

    پاسخ

    • moosavi

      6 جولای, 2021 در 9:24 ق.ظ

      دندانپزشکی فاطمی شامل بخش تخصصی اطفال و کودکان هست دندانپزشکان این بخش سال ها تجربه کار با کودکان را دارند. حتما قسمت معرفی متخصصان را به سایت اضافه خواهیم کرد مرسی از پیشنهاد خوبتون.

      پاسخ

  • یاسین

    22 ژوئن, 2021 در 9:49 ق.ظ

    دنبال یه دندانپزشکی فاطمی خوب بودم که هم بهم نزدیک باشه هم کارشون خوب باشه دوستم شما رو پیشنهادکرد منم اومدم، دو دفعه تاحالا وقت گرفتم برای پر کردن دندان کارتون خوبه فضای کلینیک هم خیلی مرتب و زیباست. سایتتون هم مطالب خوبی داره من برای عصب کشی خیلی دید بدی داشتم و می ترسیدم اما مقاله هاتونو خوندم و نظرم عوض شد

    پاسخ

  • کیمیا

    22 ژوئن, 2021 در 2:27 ب.ظ

    سلام
    من خیلی وقت بود دنبال دندونپزشکی با کادر حرفه ای بودم و واقعا خوشحالم که به شما عتماد کردم و کامپوزیت دندونمو پیش شما انجام دادم واقعا بسیار حرفه ای و خوش برخورد هستین.
    خسته نباشید

    پاسخ

  • مهسا

    22 ژوئن, 2021 در 2:30 ب.ظ

    سلام ممنون از خدمات زیباییتون
    من دوساله جرمگیری دندونمو پیش شما انجام میدم و واقعا راضی هستم
    کادر بسیار حرفه ای دارید و لوازمتونم واقعا بروز هستن و نسبت به کارهایی که انجام میدین قیمتاتونم خیلی خوب هست
    خدا قوت

    پاسخ

  • فولادی

    24 ژوئن, 2021 در 9:15 ق.ظ

    یکی از اقواممون گفت به کلینیک دندانپزشکی فاطمی دکتر صالح مراجعه کنم. من از طریق سایت وقت گرفتم ولی تا زمان معاینم برسه چند روزی مونده
    من لثه هام خونریزی داره خیلی راه هارو برای درمان استفاده کردم نمی دونم باید چیکار کنم اگه میشه راهنمایی کنید. راهی هست که بشه مستقیم با پزشکانتون صحبت کرد؟ اگه این گزینه رو به امکانات سایتتون اضافه کنید واقعا خوب میشه.

    پاسخ

  • ندا زمانی

    12 جولای, 2021 در 1:12 ب.ظ

    من دوسال مداوم بیمار شمام، دندانهام خیلی مشکل داره و همیشه میام به دندانپزشکی فاطمی شما چون امکانات خوبی داره و مجهزه واقعا.. ولی این دفعه با یکی از پزشکان جدیدتون آشنا شدن و دندون من رو ایشون درست کرد اصلا راضی نبودم انگار تجربه کافی هم نداشتن اگر این روند بخواد ادامه پیدا کنه دیگه مراجعه نمی کنم یا حداقل دیگه دندونهام رو نمی سپرم دست اون دکتر.

    پاسخ

  • شریعتی

    2 آگوست, 2021 در 12:33 ق.ظ

    سلام من دندون هام رو قبلا ارتودنسی کردم ولی برگشته متاسفانه. نمیدونم باید چیکار کنم ایا همچین چیزی تاحالا برای بیمارهاتون به وجود اومده بوده؟ دنبال یه دندانپزشکی تو فاطمی میگردم که بتونه مشکلم رو حل کنه، فکر کنم دوباره باید ارتودنسی کنم

    پاسخ

  • پرویز مددی

    3 آگوست, 2021 در 4:06 ب.ظ

    دندانپزشکی رفتن تو کرونا خیلی ترسناک شده. من شنیدم تو حوزه فاطمی دندانپزشکی ای هستید که تجهیزات خوبی دارید و پروتکل هارو به خوبی رعایت می کنید. برای همین می خوام به شما مراجعه کنم. واقعا تو این یک سال دندانهام خیلی داره اذیتم میکنه از ترسم دندانپزشکی نرفتم.

    پاسخ

    • معماریان

      5 اکتبر, 2021 در 1:23 ق.ظ

      با سلام من حدود یکماه‍ه که دندونهای فک بالا راکشیدم تا مصنوعی بزارم یه مدت انتی بیوتیک مصرف کردم تا عفونت لثه درمان بشه ولی در لثه ام استخوان دارد استرس بیماری بدی را دارم لطفا راهنمایی بفرمایید برای جراحی و یا موارد دیگه از محبت شما سپاسگزارم

      پاسخ

  • سارا رضاییان

    10 می, 2022 در 10:52 ب.ظ

    دندانپزشکی زیبایی فاطمی واقعا یکی از بهترین کلینیک هایی بود که من رفتم پرسنل متخصص و خوش برخورد و همچنین فضای خوب و مرتب اونجا نظر من رو جلب کرد واقعاً آدم باید توی دندانپزشکی احساس آرامش داشته باشه که من این احساس رو در کلنیک شما داشتم

    پاسخ

  • شیرازی

    16 می, 2022 در 9:39 ق.ظ

    از تجربه دوستم از دندانپزشکی زیبایی فاطمی استفاده کردم، اخیرا برای معاینه اولیه اومدم مطبتون خیلی همه چیز عالی و منظم بود، محیط مطب تمیز و شیک بود و برخورد کارکنان بسیار عالی. هنوز کار خاصی رو دندان هام انجام نشده اما رفتار دکتر که عالی بود

    پاسخ

  • صادق معینی

    1 ژوئن, 2022 در 2:24 ب.ظ

    سلام می خوام به دندانپزشکی زیبایی فاطمی مراجعه کنم اما برای روکش دندان بین لمینت و کامپوزیت موندم نمیدونم کدومش برا مناسب تره یا در این زمینه به من مشاوره میدید؟ باید برای مشاوره حضوری بیام معاینه شم؟ میشه اولش تلفنی راجع بهش حرف بزنیم بعد وقت بگیرم برای معاینه و درمان؟

    پاسخ

  • Melika nemati

    13 جولای, 2022 در 9:08 ق.ظ

    من برای لمینت دندان به دندانپزشکی فاطمی مراجعه کردم واقعا بهترین دندانپزشکی زیبایی بود که رفتم یک تیم حرفه ای از منشی گرفته تا دندانپزشکان که همه کارشونو درست انجام میدن. امیدوارم که پیامم رو بخونید و این انرژی بهتون برسه چون واقعا از دندونام راضیم

    پاسخ

  • هدی

    16 جولای, 2022 در 8:18 ق.ظ

    سلام‌قبلا یه دندانپزشکی دیگه دندون منو روکش کرده میخواستم بدونم دندانپزشکی زیبایی فاطمی میتونه روکش رو برام ترمیم کنه یا عوضش کنه اخه بد چسبیده و بین لثه و روکشم فاصله است و غذاها اونجا جمع میشه‌ فکر میکنم روکش دندونم رو باید عوض شه

    پاسخ

  • فاطمه تالشی

    19 جولای, 2022 در 10:35 ق.ظ

    دنبال یه دندانپزشکی فاطمی خوب می گردم، یه مدته هی دکتر دندانپزشکم رو عوض می کنم تو این محدوده فاطمی هم تنها کلینیکی که تعریفش رو شنیدم اینجا بوده. من دندان هام احتیاج به ارتودنسی داره و قبل از اون به احتمال زیا د باید دندان های عقلم کشیده بشه دکتر قبلی اینجوری بهم گفته می خوام برای معاینه اولیه برسم خدمتتون همینجوری بدون وقت قبلی می تونم برای فقط معاینه بیام، یا باید بهم وقت بدید؟

    پاسخ

  • سپیده

    19 جولای, 2022 در 10:50 ق.ظ

    چند سال پیش دندان آسیاب من در اثر بازی گرفتن هسته آلبالو خرد شد چون محل کارم خیابان فاطمی و تا دیر وقت سرکار هستم دنبال چند کلینیک دندانپزشکی در فاطمی بودم با چند پزشک در محدوده فاطمی کلینیک دندانپزشکی داشتند صحبت کردم و متوجه شدم که قدیمی ترین و مجهزترین کلینیک دندانپزشکی در محدوده فاطمی کلینیک دکتر صالح و پس از بررسی های دکترمشخص شد که دندان من نیاز به اندو دارد خوشبختانه نه پس از دو جلسه دندان من روکش اندو دو مشکل شد و چون نزدیک به محل کارم بود بود تونستم به خوبی از مشاورین کلینیک مشاوره حضوری خوبی داشته باشم، در کل کار دندان من رو با قیمت مناسب و کیفیت خوبی انجام دادند و من ازشون راضی بودم خدا هم ازشون راضی باشه

    پاسخ

  • sara izadi

    23 جولای, 2022 در 4:31 ب.ظ

    سلام و عرض خسته نباشید . من خیلی دنبال یه دندانپزشکی در فاطمی بودم تا سایتتون رو دوستممعرفی کرد . واقعا کارتون عالیه من پیشتون سه تا دندون پر کردم و یدونه عصب کشی کردم و واقعا راضیم

    پاسخ

  • مومنی

    18 آگوست, 2022 در 9:54 ق.ظ

    من مجهز تر از دندانپزشکی شما بین دندانپزشکی های فاطمی پیدا نکردم. واقعا کارتون عالیه. دندانپزشکی قبلی که می رفتم با اینکه پزشکان حاذقی داشت ولی انقدر مجهز نبود و دستگاه های جدید عکس برداری و… رو نداشت. اینجا برام جراحی لثه انجام شد و خیلی راحت بود هیچ دردی که حس نکردم هیچی خیلی هم سریع جراحی انجام شد.

    پاسخ

  • سایه رحمانی

    17 دسامبر, 2022 در 9:25 ق.ظ

    سلام. من چندتا سایت دندانپزشکی فاطمی رو بررسی کردم. کلینیک شما به نظرم مجهز و خوب میاد نظرات هم گویای این هستند اما میخواستم بپرسم شما امکان مرداخت اقساطی هم دارید؟ ما میتونیم هزینه بعضی درمان ها مثل ایمپلنت که خیلی زیاد میشه رو قسطی بپردازیم؟

    پاسخ

پاسخ دادن

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری نشانه گذاری شده اند *





سوالی دارید

اکنون با ما تماس بگیرید

آدرس : تهران – خیابان فاطمی – قبل از خیابان ولیعصر – جنب مترو جهاد – کوچه غزالی – پلاک 12 – طبقه 5


شماره های تماس

۵۴۹۰۲ (۳۰ خط)
۸۸۴۹۹۳۱۴ (۱۰ خط)


دنبال کنید

فعالیت ما را

در شبکه های اجتماعی با ما همراه باشید



پشتیبانی سایت : وب گوهر