دندانپزشکی فاطمی را انتخاب کنید

28 دسامبر, 2020 0
-فاطمی--1200x799.jpg

چرا باید دندانپزشکی فاطمی را انتخاب کنید ؟ دندانپزشکی فاطمی به دلیل ارائه خدمات متنوع همراه با متخصصین ماهر و با تجربه جزو یکی از بهترین دندانپزشکی های تهران در محدوده فاطمی می باشد.
خیلی مهم است که یک دندانپزشکی از شرایط عالی برای درمان بیماران استفاده کند، اگر دندانپزشکی سایت نیز داشته باشد که بسیار عالی می شود زیرا برای راحتی خدمات رسانی به مشتریان خود مانند نوبت دهی آنلاین می توانند از سایت استفاده کرده و وقت خود را رزرو کنند.
استفاده از خدمات آنلاین دندانپزشکی فاطمی به شما این اجازه را می دهد تا از راه دور و با توجه به ماندن در خانه به امور آنلاین خود رسیدگی کنید. می توانید قبل از انجام خدمات در سایت از نحوه انجام و مزایای آن مطلع شوید تا با آگاهی کامل انتخاب خود را انجام دهید.
همچنین برای رزرو نوبت از طریق سایت می توانید اقدام کنید، برای مشاوره آنلاین یا جواب سوالات خود می توانید به پشتیبانی آنلاین متصل شوید.

ارائه انواع خدمات در دندانپزشکی فاطمی

یک دندانپزشکی باید خدمات متنوعی را ارائه بدهد تا تمامی افراد با هر بیماری و مشکل دندان به آن رجوع کند، خدماتی نظیر جراحی لثه، جراحی فک، جرم گیری، عصب کشی یا درمان ریشه، ایمپلنت دندان، بلیچینگ دندان، اصلاح طرح لبخند، پروتز دندان و …
تمامی خدمات گفته شده در قسمت بالا باید با مهارت بالا و ظرافت دقیقی انجام شود تا تاثیر بسزایی در دندان شما بگذارد و به صورت درست نمایان شود.
خدماتی مانند بلیچینگ، ایمپلنت دندان دارای حساسیت بالایی است زیرا تاثیر مستقیم در چهره شما دارد و باید به صورت ظریف و ماهرانه انجام شود تا به شما زیبایی ببخشد. این گونه خدمات در دندانپزشکی فاطمی به صورت کاملا اختصاصی و با دقت بالا انجام می شود به طوری که رضایت بسیاری از مشتریان را به همراه داشته است.

انجام امور دندان در دندانپزشکی فاطمی به چه صورت است؟

دندانپزشکی فاطمی دارای سابقه مدیریت بالا در رابطه با هماهنگ سازی تمام امور دندانپزشکی است به طوری که با بیش از 30 پزشک و نیروی متخصص در این کلینیک خیلی سریعا به امور مشتریان رسیدگی می شود و به صورت دقیق نوبت دهی می شود.
هر بیمار سر نوبت در دندانپزشکی حضور میابد و بدون هیچ معطلی به انجام امور خود می رسد و بعد از اتمام کار توسط پرسنل راهنمایی می شود برای انجام امور بعدی. این روند کار خیلی مرتب و سریع اتفاق می افتد و مشتریان بدون هیچ دغدغه و معطلی کار خود را به پایان می رساند.
خدمات دندانپزشکی فاطمی به صورت تخصصی انجام می شود و با 15 سال سابقه کار با بهره مندی از نیروهای ماهر و بهترین متریال های موجود به امور شما عزیزان رسیدگی می کند.

 

 

خدمات مهم دندانپزشکی فاطمی

خدماتی که در دندانپزشکی فاطمی انجام می شود بسیار متفاوت و با کیفیت بالاتر انجام می شود. این موضوع را می توان در نظرات مشتریان پیدا کرد. در این قسمت می پردازیم به معرفی خدمات مهمی که در دندانپزشکی فاطمی به آن اهمیت ویژه ای داده می شود.
این خدمات از قبیل ایمپلنت دندان و درمان ریشه دندان می باشد. این دو خدمت در دندانپزشکی فاطمی در کنار دیگر خدمات مهم آن به صورت حرفه ای و با تجربه بالا انجام می شود به طوری که پزشکان مربوطه به صورت تخصصی روی این خدمات فعالیت می کند.

دندانپزشکی فاطمی

ایمپلنت دندان دندانپزشکی فاطمی

ایمپلنت دندان امروزه بسیار طرفداران زیادی نسبت به پروتزهای دندانی دارد به این دلیل است که به جای کشیدن تمامی دندان ها می تواند تنها با کشیدن یک دندان یا دو دندانی که نیاز به کشیدن دارید جایگزین کنید.
ایمپلنت های دندانی که از پایه تیتانیومی استفاده می شود دارای طول عمر طولانی و بالا می باشد به این دلیل که با قرار گرفتن در داخل فک دندان مانند یک ریشه دندان برای شما عمل می کند. بعد از گذشت چند ماه و ثابت شدن ریشه تیتانیومی در دندان نسبت به کاشت تاج دندان اقدام می شود. مدت زمانی که باید منتظر بمانید تا ریشه مصنوعی با استخوان فک شما سازگار شود بین 4 الی 6 ماه است که باز بستگی به سیستم ایمنی هر بیمار دارد که این زمان را پزشک معالج شما در نظر می گیرد.
به این صورت است که ابتدا سوراخی در دخل استخوان فک شما ایجاد می شود و ریشه که شکلی شبیه به پیچ دارد داخل آن قرار می گیرد سپس باید منتظر ماند تا ظرف چند ماه استخوان فک به ریشه مصنوعی جوش بخورد. از ایمپلنت می توان برای ثابت کردن دندان های مصنوعی نیز استفاده کرد. به دلیل اینکه تیتانیوم با بدن انسان سازگار است از آن به عنوان یک جایگزین خوب برای دندان استفاده کرد.
اگر از ایمپلنتی که انجام داده اید به صورت درست و صحیح نگهداری کنید طول عمر بالایی برای شما خواهد داشت.
ایمپلنت دندان دارای دو نوع است: اندوستیال و ساب پریوستیال
اندوستیال به روشی می گویند که درون استخوان فک قرار می گیرد. اما ساب پریوستیال به روشی می گویند که در روی آرواره یا بافت لثه قرار می گیرد. اما امروزه دیگر از روش ساب پریوستیال استفاده نمی شود به این دلیل که این روش در طولانی مدت جواب نداده است و از استحکام کمتری برخوردار هستند.

دندانپزشکی فاطمی
دندانپزشکی فاطمی

ریشه دندان دندانپزشکی فاطمی

درمان ریشه یکی از خدمات تخصصی است که بسیار مورد توجه است. باید گفت که بیش از 90 درصد مردم ایران از درد ریشه دندان رن می برند و نیاز به عصب کشی یا درمان ریشه دارند به همین دلیل درمان ریشه دندان یکی از مهم ترین خدماتی است که باید در هر دندانپزشکی به آن توجه شود.
در درمان ریشه دندان پزشک به خارج کردن بافت های عفونی و آسیب دیده می پرازد و با ایجاد یک سد محکم سلامت فضای استخوان دندان شما را تضمین می کند.
زمانی ریشه دندان بسیار اهمیت دارد که دندان شما پوسیده باشد یا بر اثر یک شکستگی یا ضربه وارد شده به آن صرف نظر از اینکه آن را بکشید می توانید به درمان ریشه بپردازید.
درمان ریشه دندان بیش از 90 درصد موفقیت آمیز است و از این روش برای حفظ و سلامت دندان استفاده می شود.
درمان ریشه به این صورت است که کانال های که داخل ریشه وجود دارد را پاکسازی یا آماده سازی می کند. این آماده سازی با برداشت بافت های عفونی انجام می شود که با ابزار های خاص و مخصوصی انجام می شود. در این زمان از مواد شیمیایی خاص برای پاکسازی و از بین بردن میکروب ها استفاده می شود.

 

 


پاسخ دادن

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری نشانه گذاری شده اند *






سوالی دارید

اکنون با ما تماس بگیرید

آدرس : تهران – خیابان فاطمی – قبل از خیابان ولیعصر – جنب مترو جهاد – کوچه غزالی – پلاک 12 – طبقه 5


شماره های تماس

۵۴۹۰۲ (۳۰ خط)
۸۸۴۹۹۳۱۴ (۱۰ خط)


دنبال کنید

فعالیت ما را

در شبکه های اجتماعی با ما همراه باشید



پشتیبانی سایت : وب گوهر