درمان ریشه دندان در دندانپزشکی فاطمی

31 دسامبر, 2020 0

درمان ریشه دندان به چه شکل است؟

اولین نشانه از مشکلات ریشه دندان درد های شدید در همان ناحیه است که درمان ریشه دندان در دندانپزشکی فاطمی به صورت حرفه ای و تخصصی انجام می گیرد. همان طور که گفته شد اولین نشانه های مشکل در ریشه دندان این است که شما درد شدیدی در آن ناحیه حس کنید اما درباره ی درمان ریشه دندان باید بگویم که این کار یک کار تخصصی است که باید توسط متخصص درمان ریشه انجام شود .

درمان ریشه دندان در دندانپزشکی فاطمی 5

علامت های مشکلات در ریشه دندان

برای درمان ریشه دندان در دندانپزشکی فاطمی نیاز است که ابتدا و قبل از هر چیز باید علائمی که شما دارید بررسی شود تا مشکلات شما به طور کلی رفع شوند. عصب دندان بسیار حساس است چرا که تشکیل شده از مجموعه ای از رگ های خونی است به همین علت در صورت وجود پوسیدگی و یا هر مشکل دیگری درد های سنگینی به شما وارد خواهد شد.

درد های بی دلیل مکرر ، درد در هنگام خوردن غذا های خیلی سرد و یا خیلی گرم ، درد های مداوم در شب که البته گاهی نیز ممکن است که علامت خاصی نداشته باشید و در نهایت پوسیدگی دندان خود را ببینید.

درمان ریشه دندان در دندانپزشکی فاطمی 4

پروسه ی درمان ریشه دندان در دندانپزشکی فاطمی

همان طور که گفته شد ابتدا دقیقا مشکل شما بررسی می شود در مرحله ی بعد که مهم ترین قسمت ماجرا نیز هست برداشتن قسمت های پوسیده و عفونی ریشه دندان است. در این مرحله متخصص باید بسیار خوب عمل کند که در صورت باقی ماندن حتی مقدار کمی از آن در دندان و یا ریشه دندان باعث می شود که پروسه ی درمان ریشه دندان دوباره تکرار شود. پس از این مرحله کانال های وجود در ریشه دندان مشخص می شوند و بعد از آن به وسیله ی سوهان و ابزار تراشیدن دندان محتویات عفونی داخل دندان خالی می شود و پاکسازی می شود پس از این مرحله داخل حفره ی ایجاد شده با مواد مختلف و مخصوص ، ضد عفونی می شوند که نکته ی مهم در این موتد این است که با بدن انسان سازگار باشند در آخرین مرحله ی درمان ریشه دندان در دندانپزشکی فاطمی داخل دندان پر می شود و با بی حسی های موضعی و . . . بیمار دیگر دردی را حس نمی کند و بعد از آن باید برای معاینه به دندانپزشکی فاطمی مراجعه کند.

درمان ریشه دندان در دندانپزشکی فاطمی 3

دیگر خدمات دندانپزشکی فاطمی

علاوه بر درمان ریشه دندان در دندانپزشکی فاطمی خدمات دیگری نیز ارائه می شود که شامل : دندانپزشکی کودکان یا اطفال ، بلیچینگ ، اصلاح طرح لبخند ، ایمپلنت دندان و . . . است که به صورت فوق تخصصی انجام می شود . مهم ترین خدمت دندانپزشکی فاطمی ، ایمپلنت دندان است که به دو صورت لثه ای و استخوانی انجام می شود که یک چیز پیچ مانند داخل دندان فرو می رود که جای ریشه دندان است . ایمپلنت یک روش است برای این که دندان هایی که به هر دلیلی از بین رفته اند را دوباره به دست آورید و زیبایی دندان خود را به دست آورید لبخند زیبا حق شما است. تمامی خدمات کلینیک دندانپزشکی فاطمی با سه سال گارانتی برای شما انجام می شود.

درمان ریشه دندان در دندانپزشکی فاطمی 1

راه های ارتباطی با دندانپزشکی فاطمی برای درمان ریشه دندان

زیبایی دندان شامل انجام کار هایی است که ظاهر و باطن دندان های شما را زیبا و بی نقص کند . برای این کار اول از همه نیاز دارید که یک معاینه ی کامل از دندان های شما بشود تا مشکلات آن پیدا شود و بعد از آن پروسه ی درمان آغاز شود برای این کار باید ابتدا از دندانپزشکی دکتر صالح وقت بگیرید شما می توانید به سه صورت آنلاین، حضوری و تلفنی وقت بگیریرد.

مطالب پیسنهادی:

دندانپزشکی فاطمی را انتخاب کنید